Polityka Jakości
Nadrzędnym celem Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z. o.o. jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów, zapewniając im
i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy zgodnie z misją SALUS AEGROTI SUPREMA LEX (ZDROWIE PACJENTA PRAWEM NAJWYŻSZYM).
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w Spółce opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2015.
Spełniając kryteria powyższej normy zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed naszą placówką w zakresie zarządzania jakością są realizowane poprzez:
- udzielanie najwyższej jakości świadczeń medycznych oraz promowanie zdrowia,
- planowane wyposażanie komórek organizacyjnych w sprzęt i aparaturę,
- poprawę warunków bytowych pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych zakładu,
- dążenie do poprawy warunków pracy personelu,
- podnoszenie kwalifikacji zatrudnionego personelu.
Kierownictwo Spółki dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Zakład nasz zarządza ryzykiem, a tym samym wszelkie decyzje o znaczeniu strategicznym w obszarze świadczenia usług medycznych podejmowane są w oparciu o wyniki szacowania i oceny ryzyka przeprowadzonej zgodnie z wcześniej przyjętą metodyką.
Polityka Jakości jest znana wszystkim pracownikom zakładu, oraz podana do wiadomości zainteresowanym pacjentom i ich rodzinom.
W oparciu o ogólne zadania jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu
i okresowo weryfikowane przez Prezesa Zarządu.
Kierownictwo Spółki zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.